Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

Näitä sopimusehtoja sovelletaan Lapin Kauneus -verkkokaupan välityksellä ostettavien tuotteiden ja lahjakorttien kauppaan Kauneushoitola Lapin Kauneus tmi:n (”Lapin Kauneus”) ja kuluttaja-asiakkaan välillä.

Myymme tuotteita vain täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Asiakkaan tulee ilmoittaa toimiva sähköpostiosoite, jotta tilaaminen on mahdollista. Tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä, mutta kaikki tilauksen yhteydessä pakollisiksi merkityt tiedot on annettava.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Ilmoitamme ehtojen muutoksista verkkosivuilla www.lapinkauneus.fi ja katsomme asiakkaan hyväksyneen uudet ehdot, kun asiakas on asioinut verkkokaupassa niiden muuttumisen jälkeen.

Tilaaminen

Voit tilata tuotteita verkkokaupassa (www.lapinkauneus.fi) siirtämällä ne ostoskoriin ja vahvistamalla ostoskorin sisältö kassalla. Vahvistamalla tilauksen hyväksyt nämä tilaus- ja toimitusehdot ja ymmärrät, että tilaukseen liittyy maksuvelvollisuus.

Tilausvahvistus toimitetaan sähköpostitse. Asiakkaalla on velvollisuus tarkistaa tilauksen sisältö huolellisesti ennen tilauksen maksamista.

Lapin Kauneus pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta esimerkiksi sen vuoksi, ettei tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ole enää saatavilla. Tällaisissa tapauksissa ilmoitamme asiasta erikseen sähköpostitse.

Maksaminen

Postitettava tilaus maksetaan aina ennakkomaksuna tilisiirrolla. Onnistuneen tilauksen jälkeen tilausvahvistus ja lasku toimitetaan sähköpostitse. Tilaus toimitetaan vasta, kun maksu on kokonaisuudessaan suoritettu.

Hoitolasta noudettavan tilauksen voitte maksaa myös käteisellä tai debit-/credit-kortilla noudon yhteydessä.

Toimitus

Toimitamme tuotteet postipakettina, pois lukien lahjakortit, jotka toimitetaan kirjeenä.

  • Paketin toimitusmaksu on 6,50 € per lähetys riippumatta sen koosta
  • Kirjeen toimitusmaksu on 2 €

Toimitusaika on tavallisesti 3-7 arkipäivää. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan verkkokaupassa sekä sähköpostitse tilauksen jälkeen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Peruutus ja palautus

Asiakkalla on oikeus peruuttaa verkkokaupassa tehty sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tilaus on vastaanotettu. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan tulee ilmoittaa Lapin Kauneudelle päätöksestä peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla. Helpointa on käyttää tällä sivulla olevaa peruuttamislomaketta, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Voit toimittaa peruuttamislomakkeella kysytyt tiedot myös sähköpostitse tai kirjeitse. Jos käytät tätä vaihtoehtoa, ilmoitamme viipymättä pysyvällä tavalla (yleensä sähköpostitse) peruuttamisilmoituksen saapumisesta.

Lapin Kauneus
Rovakatu 5
96100 Rovaniemi
saara.eira@outlook.com

Jos peruutat sopimuksen, palautamme kaikki saamamme suoritukset, pois lukien toimituskustannukset, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että asiakkaalle ei aiheudu kustannuksia suoritusten palauttamisesta. Voimme pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olet osoittanut lähettäneesi tavaran takaisin.

Asiakkaan on lähetettävä tavarat takaisin tai luovutettava ne meille viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetät tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Asiakas vastaa tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista.

Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Reklamointi

Asiakkaalla on velvollisuus viipymättä tarkistaa vastaanottamiensa tuotteiden virheettömyys ja se, että toimitus sisältää kaikki tilatut tuotteet. Mikäli toimitettu tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, tulee asiakkaan tehdä siitä reklamaatio Postille.

Mikäli toimituksessa tai tuotteessa vahvistetaan olevan virhe, Lapin Kauneudella on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote. Lapin Kauneus vastaa tuotteen virheestä kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti yksin tai yhdessä tuotteen valmistajan kanssa.

Riitatilanteiden ratkaisu

Mikäli osapuolten välille syntyy tästä sopimuksesta tai sen soveltamisesta erimielisyyttä, osapuolet pyrkivät ratkaisemaan erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluin. Mikäli osapuolet eivät pääse asiassa sovinnolliseen neuvottelutulokseen, erimielisyys ratkaistaan Lapin käräjäoikeudessa. Kuluttaja-asiakas voi kuitenkin viedä riidan kotipaikkansa yleisen alioikeuden tai kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Palveluntarjoaja

Kauneushoitola Lapin Kauneus tmi
Y-tunnus: 2606402-9
Kaupparekisterinumero:
ALV-numero:

Rovakatu 5
96100 Rovaniemi
p. 044 974 6300
saara.eira@outlook.com